[Pardus-kullanicilari] Yanıt: Re: Speedtouch usb modemle internete baglanamıyorum

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
27 Tem 2007 Cum 01:19:56 EEST

benim bilgisayardada aynı sorun var dı.
sistemi ilk yüklediğimde sorunsuz usb den internete bağlanıyordum. daha
sonra kullandığım makinanın eski olmasından kde ile ilgili paketleri
kaldırıp xfce masaüsü ortamını kurunca sorun karşıma cıktı. usb den link
görmediğim için sorunun ptt ile ilgli olduğunu sandım ama bir kaç gün sonra
kardeşim windows 98 i acında windowdan internete normal girildiğini söyledi.
ardından pardus da denedim normal çalişti.
makinanın fişini çekince pardus yine çalışmadı.

nette ufak bir araştıra yaptım ve anladığım
socet : pointer ( işaretçi) dir. elinizde basit anlamda iki hücre
olduğunu düşünün
ilkinde ne olduğu (ör: ali, ayşe, can)
ikincisinde yapısı ( alinin boyu, yaşi, saçının rengi, ali'ye nasıl ulaşılır
v.b.)

sorun şu donanım ( internet bağlantısını sağlayan cihaz
) ile yazılım arasında olması gereken soketin olmaması. kısaca köprü yok.

benim bilgisayar için bu sorunu nasıl yaptım işin gerceği bilmiyorum. ama
dosyaları kafana göre silersen olacağı budur.
çözüm : bende merak ediyorum. :)
sisitem çalışırken usb kablosunu söküp başka bir usb porta takarak yeni
donanım bulmuş gibi sistemi
kandşrabilirsin, live cd ile donanımı tam anlamıyla calışıtırabilir
daha sonra asıl
sistemine geçip çalıştırabilirsin. yada benim gibi çözebilmek için
tırmalarsın :> ben başaramadım henüz.

kolay gelsin.

23.07.2007 tarihinde cem sonmez <cemosonmez at gmail.com> yazmış: