[Pardus-kullanicilari] Firefox ve java

Turgay celik trgycelik at gmail.com
26 Tem 2007 Per 17:43:46 EEST

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/59
Bu firefox eklentisi ile tarayıcı kimliği değişitirilebiliyor vb.Benim ilsis
kullanıcı şifrem yok.
Sakıncası yoksa bu eklentiyi bir deneyin,sonuç olumluysa forumada bir cevap
yazın.
Eklenti kurulduktan sonra
araçlar/user agent switcher den tarayıcı cinsi
seçilebilir.İ.explorer,netscape,opera
mevcut.

26.07.2007 tarihinde Metin Oğuz <metinoguz26 at gmail.com> yazmış: