[Pardus-kullanicilari] Firefox ve java

Metin Oğuz metinoguz26 at gmail.com
26 Tem 2007 Per 16:51:16 EEST

Sadece 3.sorunuzun yanıtı aşağıda,
2. sorunuzla ilgili link:
http://forum.pardus-linux.org/viewtopic.php?t=8303&highlight=ilsis

www.java.com'dan java yazılımını indirin ve 3-4 gün önce benim de yardım
aldığım ve yine burada yayınlanan Tayfun Bey'in yanıtında anlatılanları
uygulayın.

From: Metin Oğuz <metinoguz26 at gmail.com>
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Java Applet
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

Tayfun Bey çok teşekkürler hem firefox hem de swiftfox'da linkleri
kurdum artık sorunsuz.  :-)

rom: " Tayfun YÜĞRÜK " <tayfunytu at gmail.com>
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

 firefox ta javayı çalıştırabilmek için firefox ana klasörlerinden
"firefox/plugins" ya da ev dizininde ".mozilla/plugins" dizine içine,
jre ana dizini içinden "plugin/i386/ns7" yolu takip edilerek bulunan
libjavaplugin_oji.so nesnesine "ln -s" komutu ile link atmalısınız.
 benim bilgisayarımdaki link şu şekilde : libjavaplugin_oji.so ->
/home/tayfun/jdk1.6.0/jre/plugin/i386/ns7/libjavaplugin_oji.so
libjavaplugin_oji.so in linki de ".mozilla/plugins" altında yer alıyor
ama firefox'un plugins klasörü içine de atılırsa aynı şey.
 Benim tavsiyem Sun'ın sitesinden son sürüm jre'yi kurmanız ve onu kullanmanız.