[Pardus-kullanicilari] Yanýt: Geforge 6600 GT Ekran Kartý Sorunu

Özgür Tunca ozgur.tunca at yahoo.com.tr
26 Tem 2007 Per 16:30:31 EEST

Ekran kartını tanımadığını niye düşündünüz? Ekranınızdaki problem nedir?

Ahmet Gegek <agegek at gmail.com> wrote:          Merhaba. Pardusun 2007.1 sürümünü yükledim. Uzun uğraşlardan sonra USB modemi tanıttım, yazıcımı, tarayıcımı tanıtttım. Yalnız, Geforge 6600 GT Ekran Kartımı bir türlü tanıtamadım, bu yüzden oyun oynayamıyorum. Program yüklemeden sürücülerimi işaretliyorum, depodan yüklüyor, yükleme bitince veritabanı oluşturuluyor diyor, % 100 olunca orada takılıp kalıyor. Resetlediğimde, bir daha pardus açılmıyor. tekrar baştan kuruyorum, anı şeyi yapıyor. 3 kez kurdum. Nerede hata yapıyorum?