[Pardus-kullanicilari] Geforge 6600 GT Ekran Kartı Sorunu

Ahmet Gegek agegek at gmail.com
26 Tem 2007 Per 15:45:57 EEST

Merhaba. Pardusun 2007.1 sürümünü yükledim. Uzun uğraşlardan sonra USB modemi tanıttım, yazıcımı, tarayıcımı tanıtttım. Yalnız, Geforge 6600 GT Ekran Kartımı bir türlü tanıtamadım, bu yüzden oyun oynayamıyorum. Program yüklemeden sürücülerimi işaretliyorum, depodan yüklüyor, yükleme bitince veritabanı oluşturuluyor diyor, % 100 olunca orada takılıp kalıyor. Resetlediğimde, bir daha pardus açılmıyor. tekrar baştan kuruyorum, anı şeyi yapıyor. 3 kez kurdum. Nerede hata yapıyorum?