[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 18, Konu 176

Umut D. linuxlist at gmail.com
25 Tem 2007 Çar 21:30:47 EEST

gmail'de bir kullanıcı açın ve listeye onunla üye olun. Girdiğinizde her
konu başlığı bir e-posta gibi görünecek ve istediğiniz konunun gelmiş geçmiş
tüm e-postalarını aynı anda okuyabileceksiniz.

Şu an 3GB'a yakın olduğunu varsayarsak silmeseniz bile kota derdiniz de
olmaz.

Tabii listeye günlük özet değil tüm postalar olarak üye olmanız gerek.

Çok pratik olduğunu düşünüyorum bu yöntemin.

Saygılar.

Not: Olay gmail açısından da avantajlı, zira tüm sunucuları çapında aynı
e-mail birden fazla kişiye gönderildiğinde o kadar kopya oluşturmak yerine
ana e-maile link olarak tutuyor. Sizin açınızdan bir şey farketmiyor ama
15000 üyeli bir e-posta listesinde epey tasarruf anlamına geliyor.