[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 18, Konu 176

Ozkan Kamber ozkankamber at yahoo.com
25 Tem 2007 Çar 21:01:14 EEST

>Merhabalar,
>epey bir makineye python beryl.py 'i kullanarak beryl kurdum..
>Bişey dikkatimi çekti. Bazılarında beryl settin kurulmuyor (yada aktif
>olmuyor, ben seçenekler arasında bulamıyorum), karşılaşan ya da çözüm bilen
>var mı?
>kolay gelsin.

system tray deki beryl simgesine çift tıklayınca properties penceresi açılıyor ve daha sonra simgeye sağ tıklandığında en üste beliriyor. en azından bende öyle olduydu.

Bir de gelen maillerde konu başlıkları hipertext olabilir mi? İlgilendiğimiz konuyu okumak için aşağı kadar inmesek :)

Özkan KAMBER

Looking for a deal? Find great prices on flights and hotels with Yahoo! FareChase.
http://farechase.yahoo.com/