[Pardus-kullanicilari] Bilgisayarımın adı değişti??

volkan volkana34 at gmail.com
25 Tem 2007 Çar 18:13:53 EEST

ben de 3 tane kullanıcı tanımlı olduğu için diger hesabı açıp wheel
yetkisini kolayca aldım."sudo pisi up" komutundan sonra şifre soruyor
ama tepki vermiyor,

normalde "termial programı - super kullanıcı kipi" ni açıp root
şifresini girip pisi up yapardım,wheel den çıkarınca şifreyi
verdiğimde yanlış şifre girmişim gibi terminal programı kapandı.

pisi programı çalışmadı