[Pardus-kullanicilari] Bilgisayarýmýn adý deðiþti??

Ozgur GOKALP ozgurgokalp at gmail.com
25 Tem 2007 Çar 18:01:36 EEST

Hayır o yöntem olmuyor. Bu olay benim daha önce başıma gelmişti. Çalışan bir
cd ile sistemi açıp bir dosyanın içinde kullanıcıyı tekrardan wheel grubuna
ekleyere sorunumu çözmüştüm. Fakat hangi dosyada ne değişiklik yaptım tam
olarak hatırlamıyorum. Buradan yardım istemiştim, önerilen çözüm o olmuştu.
Başka da yapacak hiçbirşey yok. O zamanlar pekçok şey denemiştim, yetkili
olarak yapılabilecek hiçbirşey yapılamıyordu. Pisi güncellemesi, yeni
kullanıcı ekleme, kullanıcının yetkilerini değiştirme, sudo komutu, su ile
root olma, hiçbiri yapılamıyor, öylece kalakalınıyor :)