[Pardus-kullanicilari] Speedtouch usb modemle internete baglanamýyorum

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
24 Tem 2007 Sal 02:22:29 EEST

Metin Bey kanıma girdiniz ve o anda 2007.2 iso' sunu indirmeye basladım.
Biraz once ise kurulumu yaptım. Hatta bu maili Pardus' tan yazıyorum :) 3B
desteği bile var, artık benden 2007.2' ye dair olumsuz bir yorum beklenemez
su durumda.
Ä°lginize tesekkur ederim. Kolay gelsin.

23.07.2007 tarihinde cem sonmez <cemosonmez at gmail.com> yazmış: