[Pardus-kullanicilari] Speedtouch usb modemle internete baglanamýyorum

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
23 Tem 2007 Pzt 20:19:14 EEST

Eger bunun bir cozum yolu olduguna emin olsam denerim. Zaten Pardus' ta
internet kullanamadıgımdan dolayı su ana 2007.1 kullanıyorum.
2007.2 yi deneme fırsatı da bulmus olurum ama iste sonucta ayar dosyalarım
ve kendi kurdugum paketler var.

23.07.2007 tarihinde Metin Oğuz <metinoguz26 at gmail.com> yazmış: