[Pardus-kullanicilari] Pardus kullanmak istiyorum

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
22 Tem 2007 Paz 17:34:47 EEST

22.07.2007 tarihinde Ozkan Kamber <ozkankamber at yahoo.com> yazmış:

> İyi günler,

merhaba

Foruma yeni üye oldum, başlıktanda anlaşılacağı üzere Pardus kullanmak
> istiyorum ancak 256mb ram ve celeron 1.5 ghz bulunan laptopumda pardus
> 2007-1 sürümü ubuntuya nazaran biraz ağır geldi. Ubuntuda
> beryl+kiba-dock+8ila10 pencere açabilirken pardusta ancak 3 pencere
> açabiliyorum ve sistem çok yavaşlıyor. Buna çözüm bulduğum anda pardusa
> geçeceğim ne yapmamı önerirsiniz?

KDE masaüstü GNOME masaüstüne göre biraz daha sistem gereksinimi duyuyor
diye biliyorum.
ilk olarak şunu söyleyebilirim ki 2007.2, 2007.1'e nazaran bariz bir şekilde
daha hızlı çalışıyor.
ilk olarak sıfırdan 2007.2 kurmanızı öneririm. eğer istediğiniz verimi
alamazsanız buradaki belgeden <http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Xfce4>
faydalanarak daha hafif bir masaüstü deneyebilirsiniz.

tabi ki en kesin çözüm 512 mb bir RAM ilave etmeniz ^_^

kolay gelsin...