[Pardus-kullanicilari] Pardus kullanmak istiyorum

Ozkan Kamber ozkankamber at yahoo.com
22 Tem 2007 Paz 17:25:31 EEST

İyi günler,
Foruma yeni üye oldum, başlıktanda anlaşılacağı üzere Pardus kullanmak istiyorum ancak 256mb ram ve celeron 1.5 ghz bulunan laptopumda pardus 2007-1 sürümü ubuntuya nazaran biraz ağır geldi. Ubuntuda beryl+kiba-dock+8ila10 pencere açabilirken pardusta ancak 3 pencere açabiliyorum ve sistem çok yavaşlıyor. Buna çözüm bulduğum anda pardusa geçeceğim ne yapmamı önerirsiniz?

Özkan KAMBER

Moody friends. Drama queens. Your life? Nope! - their life, your story. Play Sims Stories at Yahoo! Games.
http://sims.yahoo.com/