[Pardus-kullanicilari] KMess ses problemi

Uğur Çetin ugur.jnmbk at gmail.com
18 Tem 2007 Çar 18:48:46 EEST

18-07-2007 16:58 Montserrat:
> Kodlarda bir miktar değişiklik yapmak için depodan kurmamıştım, o
> değişiklikler yüzünden olabilir diye (sonradan mantıksız geldi çünkü
> güncellemeden sonra çalıştı bir süre) tekrar kodu indirip derledim aynı
> şekilde sessiz çalışıyor. Kaldırıp depodan kurdum aynı problem devam
> ediyor.

Kodlarda ne gibi bir değişiklik yaptınız?

> Önerisi olan?

Öncelikle paketi derlemek yerine depodan kurmanızı tavsiye ederim:
http://paketler.pardus.org.tr/contrib-2007/kmess-1.5_pre2-3-1.pisi

Ses için kmess'in bildirimleri yapılandır bölümünde olaylar için seslerin
etkin olduğundan emin olun. Eğer orada bir sorun yoksa ayar dosyasını silmeyi
veya başka bir yere taşımayı deneyin. Ayar dosyası ev dizininin içinde
şuradadır:
.kde/share/config/kmessrc

--
Uğur Çetin