[Pardus-kullanicilari] KMess ses problemi

Montserrat mhackmail at gmail.com
18 Tem 2007 Çar 16:58:22 EEST

Pardus'u ilk kurduğumdan beri MSN programı olarak KMess 1.5-pre2
kullanıyorum. Geçen hafta içerisinde Pardus 2007.1'den Pardus 2007.2'ye
güncelledim.

Bir iki gün problemsiz olarak çalışan KMess sonradan hiçbir ses
vermemeye başladı. Ayarlarına baktım bir hata göremedim, ses
dosyalarında problem olabileceğini düşünerek dosyalara baktım sorun yok.

Kodlarda bir miktar değişiklik yapmak için depodan kurmamıştım, o
değişiklikler yüzünden olabilir diye (sonradan mantıksız geldi çünkü
güncellemeden sonra çalıştı bir süre) tekrar kodu indirip derledim aynı
şekilde sessiz çalışıyor. Kaldırıp depodan kurdum aynı problem devam ediyor.

Aksi gibi KMess dışında bütün programlardan sorunsuz bir şekilde ses
alabiliyorum.

Önerisi olan?