[Pardus-kullanicilari] firefox ayarlari duzelmedi

mengucek mengucek at gmail.com
17 Tem 2007 Sal 22:38:22 EEST

On Tuesday 17 July 2007 21:56:12 i a wrote:
> cok degerli huseyin bilen dostum yardimlariniz icin size ne kadar tesekkur
> etsem azdir.firefox ayarlari icin vediginiz bilgiler dogrultusunda hepsini
> uyguladim ama maalesef degisme olmadi hala sadece firefox yazi karakterleri
> normalinden cok buyuk ama sadece firefoxta bu sorun diger tum yazi
> karakterleri mukemmel oldu sayenizde cozunurluk  dahil varsa baska
> yavsiyeleriniz  sevinirim

Merhaba..
Bahsettiğiniz şey Firefox menü fontları ise:

"Pardus>Tasma (Pardus Yapılandırma Merkezi)>Görünüm ve Temalar"da "GTK Stil ve
Yazıtipleri"ni açın..
Ortada "GTK Fontları" olacak, "değiştir"i tıklayın ve ayarlayın..

Ve bir rica:

Mesajlarınızı yazarken:
Noktadan sonra boşluk verseniz ve büyük harfle başlasanız.
Bazı yerlerde/konu geçişlerinde satır atlatarak sayfaya biraz soluk
aldırsanız :)
rahat okuyup/anlasak..

Hoşça kalın..

--