[Pardus-kullanicilari] firefox ayarlari duzelmedi

i a zonguldak37 at hotmail.com
17 Tem 2007 Sal 21:56:12 EEST

cok degerli huseyin bilen dostum yardimlariniz icin size ne kadar tesekkur etsem azdir.firefox ayarlari icin vediginiz bilgiler dogrultusunda hepsini uyguladim ama maalesef degisme olmadi hala sadece firefox yazi karakterleri normalinden cok buyuk ama sadece firefoxta bu sorun diger tum yazi karakterleri mukemmel oldu sayenizde cozunurluk  dahil varsa baska yavsiyeleriniz  sevinirim yoksada caniniz sagolsun diger yardimci olan arkadaslarimin tumune yurekten tesekkur ederim.pes etmek yok mucadeleye devam yap boz bu sekilde  insallah ogrenicem cok ciddiyim 30 defayi gecmistir benim pardus icin format attim insallah harddiskime zarar vermez ama ben cok istiyorum pardusu tam anlamiyla kurup b.sayarima kullanmayi keske kurabilseydim ama simdilik bunada sukurler olsun en azindan 2007.1 rahatlikla kullanabiliyorum.insallah bu sorunumu hata kaydini bugzillaya     5485 olarak actim onur kucuk arkadasimiz ilgileniyormus bu tip hata ve sorunlarla kendisinede ozelden dahi mail attim ama benim ve birkac arkadasin ayni anakarttan olanlar bizim hata cok bariz belli cunku ati onboard x300 ekran karti  sapphire AM2    485M ana kartlarin tumunde pardus 2007.2 surumunde kabul etmiyor sanirim duzeltir gorevli arkadaslarimiz cok istememe ragmen pardustan mahrum etmeyin bizi degerli pardus gorevli arkadaslarimiz.lutfen mazur gorun beni elimde degil.anlayisla karsiliyacaginizdan eminim.iyi calismalar.saygilarimla
Live.com'u deneyin - hýzlý ve kiþiselleþtirilmiþ giriþ sayfanýzla istediðiniz her þey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted