[Pardus-kullanicilari] 2007.2 caracal kuramadim

i a zonguldak37 at hotmail.com
15 Tem 2007 Paz 19:18:11 EEST

degelri arkadaslar benim sorunum b.sayarima 2007.2 caracal caracal i kuramadim.daha once 2007.1 surumunu anakartimin bios guncellemesiyle kurabildim  bundada en son bios guncellemesi yaptim ama olmadi anakartim sapphire am2 485 m islemcimx2 3600 amd2 b.sayarima boot ederken bastan yazilar bitiyor tam beyaz kurulum sayfasina gelmeden ekranda goruntu tamamen gidiyor b.sayar kilitleniyor ancak manuel rstart la acabiliyorum calisir cd dede ayni sorun var 2007.1 sorunsuz kuruyorum ordan guncelleme yapip yukseltiyim dedim defalarca guncalladim(3 GB kota gitti bosa) olmadi guncelleme yapiyor bittikten sonra hala devam ediyor veri tabani guncelleniyor diye bir turlu kapanmiyor 2 satt bekledigim dahi oldu belki biter diye ama olmadi.mecburen manuel kapatiyorum acildiginda b.sayar grub dan acilmiyor kilitleniyor.ekran mod larinin tumunu siradan denedim kurulumda olmadi benim anakartimla uyumsuzluk var sanirim pardusla cok istemem ragmen kuramadim.bari guncelleme yapsin dedim ondada kilitleniyor su an (bunada sukur)2007.1 kurabildim istedigim programlari kuramiyorum mecburen guncelleme yapiyor ondan bende disardan kurmaya cal
,stim bazi programlari skype ve real player google eart picasa yi disardan kurdum ama cok istemem ragmen en azindan amsn yi indirdim cok guzel ama passworld diye sifre soruyor konsoldanda kuramadim vlc player ile amsn yi kuesaydim birde operayi hic sikintim olmuycakti en azinden disardan nasil program kurulur amsn vlc player ve operayi kumak istiyorum guncelleme yapmadan pisiden kurma imkanim varmi?varsa yardimci olursaniz cok sevinirim.ayrica husayin bilen arkadasima cok tesekkur ederim saha once skype de ses sorunuma yardimci olmustu tesekkur ederim huseyin bey skype yi disardan bisekilde yukledim ses sorunu cozuldu calisiyor pisideki skypede sorun varmis en azindan bendeki b.sayarda boyle sorun cozuldu birde goruntuyu amsn yi kurupta alabilseydim en azindan goruntu amsn den ses de skypeden konusarak sorunum bir nebze olsun cozulyrdu cunku amsn de sesli konusma yokmus desteklemiyormus forumlardan takip ettigime gore. benim sorunumla ilgilenen olursa cok sevinirim.saygilarimla degerli pardus gonullu arkadaslarim.
Live.com'u deneyin - hýzlý ve kiþiselleþtirilmiþ giriþ sayfanýzla istediðiniz her þey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted