[Pardus-kullanicilari] 3 boyut nerden nasıl kurulur

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
15 Tem 2007 Paz 16:39:26 EEST

3 boyuttan kastınız sanırım xgl, beryl vs. ati ekran kartında bu özellikler
için kısıtlıdan ziyade desteklenmiyor demek daha dogru. Yani efektlerin bir
kısmı çalışıyor bir kısmı çalışmıyor gibi düşünüyorsanız yanlış
düşünüyorsunuz. Ati kendi sunduğu sürücü ile beryl desteklemiyor. Fakat
pardus ile gelen sürücüler ile beryl kurabilirsiniz, bu seferde open-gl den
vazgeçmiş olacaksınız. Ben fgl sürücümden beryl için vazgeçmedim tabi tercih
sizindir. Küçük bir hile ile ikisini de kullanabilirsiniz. Şurada
bahsetmiştim..

http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2007-March/019037.html