[Pardus-kullanicilari] Klavyedeki eksik tus

Umut D. linuxlist at gmail.com
13 Tem 2007 Cum 17:40:50 EEST

KHotkey

Yapılışı:
Tasma -> Bölgesel ve Erişebilirlik -> Girdi Eylemleri
Genel Ayarlardan "KHotKey programını pasifleştir" diyen kendini bilmez
çentiğe haddi bildirilir.
Yeni Eylem diye yeni bir eyleme kalkışılır.
Genel tabından yeni eyleme isim verilir ("Buyuktur" gibi)
Eylem Türü olarak Klavye Kısayolu -> Klavye Girdisi (basit) seçilir
Klavye Kısayolu verilir (arzuya göre)
Klavye Girdisi Ayarları seçilerek üstteki kutuya ">" yazılır vs..

Uygula dediğinizde seçtiğiniz tuşlar <|> yazmaya başlar, siz de konsolda
işlem yapmaya ızdırap çekmeden devam edebilirsiniz.

Saygılar.