[Pardus-kullanicilari] Klavyedeki eksik tus

Umut D. linuxlist at gmail.com
11 Tem 2007 Çar 23:35:37 EEST

Güncelleme bitti ve ben de klavye şemalarıyla oynamayı bitirdim.

tralt'ı doğrusu bir şeye benzetemedim. Hangi kombinasyonu yaparsam yapayım S
tuşu hiç Ş yazmadı vs...

Sorumu şöyle sorsam:

Windowsta CTRL+SHIFT ile klavye ayarlarını değiştirebiliyordum. Bu fare ile
gidip köşedeki minicik ikonu denk getirmeye çalışmaktan daha kolay. Ama
pardusta bunu yapamadım. Pardusta klavye şemalarını yine klavyeden
değiştirmenin yolu var mı? Varsa nasıldır?

Saygılarımla...