[Pardus-kullanicilari] Kurulum seçenekleri konusunda bilgi lütfen..

Erkan Altan ealt78 at gmail.com
13 Tem 2007 Cum 08:43:57 EEST

Minimum ayarlarla kurulum yaptıktan sonra sisteminiz düzgün çalışıyorsa
ortada bir sorun olduğunu sanmıyorum.

Burada "minimum ayar" dan kasıt YALI'nın pardusu sisteminize kurmak için
kullandığı taban sistem açılırken kullanılan ayarlar. Bu bazı dağıtımların
eski bilgisayarlar için text modunda kurulumu desteklemesine benzer bir
seçenek olarak görülebilir.

Sizde sistemin "minimum ayarlar" ile kurulabilmesi de büyük ihtimalle ekran
kartınızla ilgili bir durum. Anakart ile ilgili olduğunu hiç sanmıyorum
(onboard ekran kartı durumu hariç tabii :))

Ama dediğim gibi pardusu kurduktan sonra sorunsuz çalışıyorsa, ortada bir
problem yok demektir...

12.07.2007 tarihinde mengucek at gmail.com <mengucek at gmail.com> yazmış: