[Pardus-kullanicilari] 2007.2 kurulum cd'si

Mehmet yazanadam at ttnet.net.tr
12 Tem 2007 Per 19:19:50 EEST

Necmettin Begiter wrote On 12-07-2007 11:28:

> CD'yi bilgisayara takacaksınız, gelen pencerede "Yeni pencerede aç"
> diyeceksiniz. Sonra açılan penceredeki tüm dosyaları ve dizinleri
> (klâsörleri) seçip masaüstünüze kopyalacaksınız. Bu kopyalama işlemi
> sırasında "bilmemne dosyası okunamıyor, işlem seçin: atla, otomatik atla,
> iptal.." gibi bir pencere çıkarsa kurulumda veya kurulumdan sonra kullanımda
> sorun yaşayacaksınız demektir, eğer öyle bir pencere çıkmaz ve kopyalama
> normal tamamlanırsa o CD'yi kullanarak kurulum yapabilirsiniz demektir.
> Kopyalama işleminin herhangi bir yerinde bahsettiğim hata penceresi çıkarsa
> [...]
   Yazdığınızı az önce uyguladım.  Yazdığınız gibi bir uyarıyla
karşılaşmadım yalnız dosya/dizin kopyalaması sırasında açılan pencerenin
yüzde barının en altındaki kalan süreyi ve mb/s gibi hızı gösteren
kısımda  repo dizininin kopyalaması sırasında  " duraklatıldı " uyarısı
görüntülendi. Acaba bu kurulum Cd'sindeki hataya mı karşılık geliyor?

                                                 Mehmet