[Pardus-kullanicilari] Oneri

Evren Yildiz instinct811 at yahoo.com
12 Tem 2007 Per 22:11:15 EEST

Nedenini soyleyim o zaman.Dizustu bilgisayarlarin cogunda ısınma sorunu var.Fazla isinma da veri kaybi yasaniyor.Heleki bu aylarda dikkat etmek gerekli.Guc yonetimden thrm degeri yukseldiginde islemci frekansını daha asagi cekerek kullaniyorum.
Sana itici gelen sey benim icin ihtiyac.

Dreamore <caelerus at gmail.com> wrote: Fikrimi belirtmeden geçmeyi denedim, ama olmadı :)
 Ben bir kullanıcı olarak donanım parçalarının sıcaklık değerleriyle ilgilenmedim şimdiye kadar. Sistem içinde bu değerlerin gösterilmesi, nedenini tam olarak bilmediğim şekilde, itici geliyor. Böyle bir paket mevcutken sistem bilgileri içerisinde gösterilmesine gerek yok bence. Gerek duyanlar bahsettiğiniz paketi sistemlerine kurup ihtiyaçlarını giderebilirler diye düşünüyorum. Umarım rahatsız edici değildir söylediklerim, sadece şahsi fikrim.

 12.07.2007 tarihinde Evren Yildiz <instinct811 at yahoo.com> yazmış: Selamlar
Masaüstü>Bilgisayarim 'a tikladigimizda sysinfo:/ da sistem bilgileri yer aliyo..Su anda sicaklik degerlerini ogrenmek icin kima yi kullanýyorum..
sysinfoda sicaklik la ilgili degerler gosterilse guzel olur.

Ayrica 2007.2 ye yukselttim bende.Caracal cok guzel olmus elinize saglik.