[Pardus-kullanicilari] Oneri

Dreamore caelerus at gmail.com
12 Tem 2007 Per 22:02:28 EEST

Fikrimi belirtmeden geçmeyi denedim, ama olmadı :)
Ben bir kullanıcı olarak donanım parçalarının sıcaklık değerleriyle
ilgilenmedim şimdiye kadar. Sistem içinde bu değerlerin gösterilmesi,
nedenini tam olarak bilmediğim şekilde, itici geliyor. Böyle bir paket
mevcutken sistem bilgileri içerisinde gösterilmesine gerek yok bence. Gerek
duyanlar bahsettiğiniz paketi sistemlerine kurup ihtiyaçlarını
giderebilirler diye düşünüyorum. Umarım rahatsız edici değildir
söylediklerim, sadece şahsi fikrim.

12.07.2007 tarihinde Evren Yildiz <instinct811 at yahoo.com> yazmış: