[Pardus-kullanicilari] Klavyedeki eksik tus

Erkan Altan ealt78 at gmail.com
11 Tem 2007 Çar 07:33:11 EEST

Basit bir çözüm "görev çubuğu"na sağ tıklayıp "Panale Programcık Ekle"
dyerek "Character Selector" isimli programcığı panele eklemek olabilir.

Bu programcık sizin seçtiğiniz karakterleri sergiliyor, bir karekterin
üzerine tıkladığınızda panoya alıyor sonrada kullanacağınız yere
yapıştırabiliyorsunuz. Tek tuşa basmak kadar kullanışlı değil ama geçici bir
çözüm olarak benim işimi görüyor şimdilik...

11.07.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: