[Pardus-kullanicilari] Klavyedeki eksik tus

selim ok selimok at gmail.com
11 Tem 2007 Çar 03:04:45 EEST

Eksik tus derken, tus var da Pardus mu görmüyor ? (Cünkü örnegin
almanca klavyelerde bazen <> tusunu görmüyor pardus, 102 tuslu klavye
olarak ayarlaninca bu tus tekrar aktif oluyor. )

Yok gercekten o tus yoksa orada, xev ile degistirmek istediginiz
tus'un kodunu bulmaniz, bunu farkli bir kodlama düzenine gecirmeniz,
bir yerlerde duran .xmodmap dosyasina eklemeniz, bu degisikligi de
baska bir dosyada daha tanimlamaniz gerekiyor. Fakat ayrinti
veremiyorum su anda hic hatirlamiyorum cünkü. Sanirim biraz
arastirirsaniz bulabilirsiniz. Bulamazsaniz ben eski dosyalarimi
karistirip nerde ne yapmistim onu bulabilirim belki.

iyi calismalar,
Selim