[Pardus-kullanicilari] Masa üstünde hiç bir şey yok

selim ok selimok at gmail.com
11 Tem 2007 Çar 03:30:58 EEST

10.07.2007 tarihinde Gencer <destek at gencerbilgisayar.com> yazmış:
> Buradan bi sonuç alamadım konsol zaten çalışmıyor konqueror da dosya
> ilişkilendirmesi bölümün dede öntanımlılar bölümü aktif değil.

Yeni bir kullanici yaratin. Bu kullanicida da ayni sorun oluyor mu?
Olmuyorsa yaptiginiz herhangi bir degisiklik bu soruna yol acmis
demektir. (Ancak tersi gecerli degil tabii). Ne yaptiginizi hatirliyor
musunuz?

Sorunu belki düzeltebilecek bir sey geliyor aklima. Fakat garanti
degil. Dogru bir cözüm yöntemi olmayadabilir. /home/kullanici/.kde
dizini altinda ismi icinde mime yazan dosyalari tarayin. Bunlari
yedekleyip silin ve sorunu tekrar etmeye calisin. Eger sorun devam
ederse yedeklediklerinizi aldiginiz yerlere geri yazabilirsiniz.

Iyi calismalar,
Selim