[Pardus-kullanicilari] vmware virtual ethernet sorunu?

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
10 Tem 2007 Sal 09:42:22 EEST

Merhaba arkadaşlar,

vmware kurduktan sonra pardusu kapatıp tekrar açıncaya kadar sanal
işletim sistemi ile ağı kullanabiliyorum. Ama pardusu kapatıp tekrar
açınca vmware üzerinde sanal işletim sistemini başlattığımda
Could not open /dev/vmnet0: Not such file or directory
Virtual device Ethernet0 will start disconnet.

ve ethernet kartı çalışmadığı içinde ağı kullanamıyorum.

Daha önce bu sorunla karşılaşıp cözmüş arkadaşlar varmı? Veya bu konu
hakkında bir fikri olan var mı?

Mevlüt KOÇAK
Artvin Valiliği
Bilgi İşlem Birimi