[Pardus-kullanicilari] hata

osman duman duman.osman at gmail.com
6 Tem 2007 Cum 16:00:25 EEST

Bakınız ben size durumu şöyle anlatayım son pardus güncellemesinden sonra
sistem kernelinde sorun yaşadım sistem kernelindeki bu sorun
yüzünden n-vidia kerneli derlenmedi. Ben sistemimi internete girebilmek için
sistem kerneli olarak eski kernel ile açıyorum, ayrıca benim sistemimde
nividia nın new yazan sürücüleri çalışmıyor.Sistem kerneliyle ekran kartı
kernelini karıştırmayalım.