[Pardus-kullanicilari] hata

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
6 Tem 2007 Cum 15:45:20 EEST

06.07.2007 tarihinde osman duman <duman.osman at gmail.com> yazmış:

> Size yanlış anlattım herhalde. Ben eski çekirdeğe geçtikden sonra nvidia
> sürücülerini kaldırdım bu sürücüler yeni çekirdek de düzgün çalışıyordu eski
> çekirdeği kullanırken nvidia sürücülerini tekrar kurdum! x window system
> çalışmadı tty1 den giriş yapmak zorunda kaldım. X vidia sürüleri yeni
> çekirdekle uyumlu zannedersem.

aslında aynı şeyi söylüyoruz, direk nvidia sürücülerini kurmaya kalkınca
yeni kernel için olan sürücüleri kuruyor
ve (en son kernel sistemde zaten olduğundan onu kurmuyor) sistemi en yeni
kernel ile açmazsanız X'e giremezsiniz,
önceki mailde değindim bu konuya...

şimdi ben kernel-2.6.18.8-85 ve nvidia-glx-new-100.14.11-8-13,
nvidia-kernel-new-100.14.11-8-12,
nvidia-tools-new-100.14.11-8-13 paketlerini kullanıyorum.

siz hangi kernel ile sistemi açtığınızı yazarsanız ona uygun sürücüleri
depodan bulup elle kurabiliriz, böylelikle sistemi tam
performans kullanabilir, bağlantı sorunu yaşamaz ve beryl
kullanabilirsiniz...