[Pardus-kullanicilari] Lirc Kurulumu

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
4 Tem 2007 Çar 12:11:02 EEST

Merhaba.

7-8 ay önce Avertv kartımın uzaktan kumandasını kullanabilmek için
Lirc kurulumu yapmaya çalışmıştım. Pardus Wiki'de bunu anlatan bir
belge vardı. O belgeyi okuyarak denedim ve başaramayınca peşini
bıraktım.

Şimdi sistemimde 2007.2 RC kurulu, aynı denemeyi bir kez daha
yapmak istedim. Ancak Pardus Wiki'deki belgeye ulaşamadım.
Silindiğini sanıyorum. Acaba bana o belgenin adresini verebilecek
ya da daha iyisi Lirc kurulumu ile ilgili önerilerde bulunabilecek
bir dost var mıdır?