[Pardus-kullanicilari] test deposu güncelleme hatasý

DrNedim nedimky at gmail.com
4 Tem 2007 Çar 10:59:42 EEST

Veritabanı güncellemesi gerekmedi, pisi konsoldan rot olarak kullanılırken
İnternet'te anlık bir kesinti olduğunda güncellemeler takılıp kaliyor.
Ctrl+Z ile kesince root oturum açılıp pisi süreci root olarak iptal edilene
kadar çalışmayı sürdürüyor. Güncelleme durdurulduğunda geri planda çalımaya
devam sorunu grafik ekrandaki pisi çalışmasında olmuyor. Ama her iki durumda
da yarım kalan dosyanın devam ettirilmesinde bu zip dosyası değil şeklindeki
hatayı veriyor olarak gözlemledim ve çözüm olarak yarım kalan dosyayı
silerek güncellemeyi yeniden başlattım ve sorunsuz güncellendi. İyi
çalışmalar.

27.06.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: