[Pardus-kullanicilari] açılan flashlar

selim ok selimok at gmail.com
3 Tem 2007 Sal 01:47:35 EEST

02.07.2007 tarihinde Şenol Eker <pardus at kocaeli.org> yazmış:

> W3C'ye göre "kanal d sitesinin şu satırında şöyle hata vardır"
> diyebiliyorsak baş üstüne. Ama gerçek: Bunu diyemiyoruz. Bilmiyoruz hata

Nasil diyemiyoruz? Diyebiliyoruz :) bkz:
http://validator.w3.org/check?uri=www.kanald.com.tr

Fakat konumuzun html hatalari ile ilgisi yok. Html ile gösterime dair
sorunlar birer örnekti. Genel olarak bir site yaptiginizda, bu sitenin
tüm tarayicilarla (hadi tüm demeyelim de birden fazla diyelim) ve
isletim sistemleri ile düzgün sekilde gösterildiginden emin olmaniz
gerekir. Bu ziyaretcinize olan sevginizin bir göstergesidir aslinda.
Anlatmak istedigim asil sey, web sayfalarinin gösterimi sirasinda
cikan her hatadan tarayici sorumlu degildir.

> nerede. Kaldı ki bir html sayfasında hatalı bir şey yazıldı diye browser
> kırılmaz. HTML dili böyledir. Hatalı olan yer atlanır ve devam edilir.
> Firefox kırılıyor (siz hariç herkeste kırılıyor galiba) firefox'un kötü
> bir taklidi olan browser (msie7) ise kırılmıyor.

Dedigim gibi kirilmanin HTML ile ilgisi yok zaten. Sayfa üzerinde
acilmay calisan video ve flash oynaticinin birbirleri ile cakismasi
ile ilgili.

Selim