[Pardus-kullanicilari] yardım lütfen

Evrim Furuncu evrimfuruncu at gmail.com
2 Tem 2007 Pzt 22:30:31 EEST

Sizi haklı buluyorum ve arkadaştan özür diliyorum ama ne zaman "Ulusal
İşletim Sistemi" olarak Pardus lafını duyduğumda sinirlerim tepeme
biniyor.Diğer hiç bir ülkede sanmıyorum ki bir dağıtım böyle bir şekilde
görülüyor.Neyse konuyu uzatmıyım yanlış yerde tartışmayalım ve eski konuları
körüklendirmiyelim.

Ubuntunun sanırım 7.04 sürümünü kulanıyorsunuz.Bu sürüm dizüstü
bilgisayarlarda bir sürü destek eklendiğinden dolayı çalışması
normal.Benimde dizüstümde Ubuntu 6.06 ve 6.10 çalışmıyordu.Ama 7.04 de
sorunların hepsi çözüldü.Pardusta işlemcim cayır cayır yanıyor ve doğal
olarak kasadan dolayı elimde yandığından kullanmıyorum.Mesala bir openarena
açınca işlemcimin ısısı 70°C çıkıyor pardusta.Bu nedenlerden dolayı
kullanmıyorum.Çünkü elimi seviyorum!Yanmasını istemiyorum. :) 2007.2 betadan
çıkınca elim yanmaz ise bizde Pardusçu olcaz inşallah.