[Pardus-kullanicilari] yardım lütfen

selim ok selimok at gmail.com
2 Tem 2007 Pzt 22:13:44 EEST

02.07.2007 tarihinde Evrim Furuncu <evrimfuruncu at gmail.com> yazmış:

> Ulusal işletim sistemi mi?...................................
> Gene mi bu olay ya offf.Neresi ulusal bu sistemin yeter,bırakın bu
> işleri!Bir sisteme ulusal demek için gereken şeyleri lütfen baştan gözden
> geçirin.Azıcık bilgi edinin...

Bu tartismayi tekrar tekrar alevlendirmek kimsenin isine yaramiyor. Cok
istiyorsaniz böyle düsünmemesi icin sebeplerinizi karsinizdaki insana özel
e-posta ile yollayin lütfen. Gerekirse özel _tartisin_. Bu ulusaldi degildi
tartismalari yeteri kadar yapildi, tekrar ayni seyleri okumak isteyenler bir
zahmet google'a sorsunlar.

Bir de bir zahmet sizin icin ne kadar yanlis düsünüyor olursa olsun de
karsinizdaki kisiye cevap yazarken biraz daha kibar olun. Cocuk azarlar gibi
uyarida bulunmak bu güne kadar hic bir sorunu cözmedi.

Iyi calismalar,
Selim