[Pardus-kullanicilari] OpenOffice son surumu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
2 Tem 2007 Pzt 00:15:39 EEST

02.07.2007 tarihinde Hakan Demirbilek <hakandemirbilek at superonline.com>
yazmış:

>  Openoffice' in depodaki son sürümü 2.1.3. Openoffice' in kendi
> sitelerinde dağıttıkları sürüm ise 2.2.1.
> Yakın bir zamanda son sürümünün de pisi paketi yapılıp depoya konacaktır,
> emin olabilirsiniz. Bu tip işler gerek sistem kararlılığı gerekse bazı
> ekstra araçların eklenmesi (zemberek gibi) zaman aldığından birebir sürümler
> tutmayabiliyor

hatta bendeki sürüm 2.2.1 gözüküyor. ama ben test deposunu kullanıyorum,
kararlı depoya çok yakında girecektir...

buyrun...

Selim at asus ~ $ pisi info openoffice
Yüklü paket:
Ad: openoffice, versiyon 2.2.1, sürüm 45, inşa 41
Özet: OpenOffice.org Türkçe ofis yazılımı
Açıklama: OpenOffice.org, pek çok farklı işletim sisteminde çalışabilen açık
kaynak kodlu bir yazılım projesidir. OpenOffice.org'un tüm arayüzleri ve XML
tabanlı dosya biçimi açık standartlara sahiptir. OpenOffice.org ürünleri
olan kelime işlemci, hesap tablosu, sunum ve çizim programları, her zaman
alışılan ofis programlarıyla tam uyumluluk sağlar.
Bileşen: applications
Sağladıkları:
Bağımlılıklar:sun-jre libxml2 libxslt libsndfile qt kdelibs firefox neon
xorg-server fontconfig cups agg zemberek-server startup-notification nss
nspr xmlsec icu4c boost kio-to-local gst-plugins-base gst-plugins-good
gst-plugins-ugly gst-ffmpeg zemberek-openoffice stlport libwpd db4-java
Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 2007
Mimari: Any, Yerleşik Boyut: 236108671
Ters bağımlılıklar:

Package found in pardus-2007-test repository:
[...]
Ters bağımlılıklar: openoffice-dicts openoffice-help openoffice-clipart