[Pardus-kullanicilari] OpenOffice son surumu

Hakan Demirbilek hakandemirbilek at superonline.com
2 Tem 2007 Pzt 00:09:49 EEST

Openoffice' in depodaki son sürümü 2.1.3. Openoffice' in kendi
sitelerinde dağıttıkları sürüm ise 2.2.1.
Yakın bir zamanda son sürümünün de pisi paketi yapılıp depoya
konacaktır, emin olabilirsiniz. Bu tip işler gerek sistem kararlılığı
gerekse bazı ekstra araçların eklenmesi (zemberek gibi) zaman aldığından
birebir sürümler tutmayabiliyor