[Pardus-kullanicilari] Pardus ve Win XP ayni sabit diskte, Win XP acilmiyor

Ozer Ozaydin ozerozaydin at yahoo.com
31 Oca 2007 Çar 11:57:18 EET

O sorunla karþýlaþan benim dün denedim bazý önerileri ancak sonuç hüsran oldu... grubda hide unhide gibi þeyler iþe yaramadý, windowstan baþlatýp fixmbr iþi allak bullak etti, sürücü harfleri birbirine girdi, bu komut sonrasýndaki fixboot ise bilgisayarý hiç açýlamaz konuma getirdi...

Windowstan sonra pardusu kurmadan önce windowsu hibernate etmiþtim, belki ondan olmamýþtýr diyordum kendi kendime, windows ntfsi kilitliyor çünkü hibernate olduðu zaman, ama sanýrým bu sebepten deðil sorun.

Sonuçta format atýldý tüm diske içerisindeki projemle beraber...  Ýlk bölümde windows var artýk, þimdilik sorun yok.

Ahmet Emre Aladað <aladagemre at gmail.com> wrote: Merhaba,

Windows 2.bölümdeyken pardus'u 1. bölüme kurunca sorun çýkýyor böyle.

http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2007-January/014153.html

adresinde benzer bir durumla karþýlaþan olmuþtu. Çeþitli çözüm önerileri gelmiþti ama sonucun ne olduðu yazmýyor.

Sonraki Mesaj baðlantýsýna týklayarak sýrasýyla verilen cevaplarý görebilirsiniz...

En kötü ihtimalle çözüm ilk bölüme xp'yi tekrar kurmak olacak...
Kolay gelsin...