[Pardus-kullanicilari] Pardus ve Win XP ayni sabit diskte, Win XP acilmiyor

Mustafa ŞEN msen63 at ttnet.net.tr
30 Oca 2007 Sal 22:25:07 EET

     Merhaba, eğer Pardus'u D bölümüne kursaydınız bu durum yaşanmazdı.Şu an
grub bilgileriniz hatalı görünüyor.Çözebildiğim kadarıyla doğrusu şöyle
olmalı:

title Windows (fat32)-hda2
rootnoverify (hd0,1)
makeactive
chainloader +1

Bir de böyle deneyin bakalım işe yarayacak mı?

30 Oca 2007 Sal 21:43 tarihinde, ako demo şunları yazmıştı: