[Pardus-kullanicilari] Kurulum Sorunu -yeniden-

Sinan Sariçinar baltawux at gmail.com
28 Oca 2007 Paz 22:10:01 EET

Bu konuda evdeki HP Brio A600 model 1998 yapim bir bilgisayarda( P3
500mhz 64mb ram 8gb hdd 8mb vga 24x cdrom) kurmaya calistigimda sizin
belirttiginiz hatayi aldim bunun uzerine hard diskimi daha iyi bir
bilgisayara baglayarak yukledim su an dusuk performansli da olsa xpden
daha hizli ve daha virussuz kullaniyorum. belki faydasi dokunur size
de