[Pardus-kullanicilari] Hp Dv4000 ati x700 Ati control sorusu

Buðra Keskin bugrakeskin at yahoo.com
26 Oca 2007 Cum 10:32:23 EET

Herkese selamlar,

Sorumun özeti: atiradeon x700 ekran kartım var doğru olarak nasıl yüklerim  ve tv out nasıl çalıştırırım.

Biraz uzun yazdım biliyorum ama sonuçta belki yaptıklarımdan hata bulabilirsiniz..

Hp Dv4000 dizüstü kullanıyorum,pardus yeni yükledim ve ilk defa linux kullanıyorum.ati x700 ekran kartım var,ilk açıldığında çözünürlük problemim vardı,bu sorunu  ati-driver-installer-8.33.6-x86.x86_64.run yükleyerek çözdüm,daha sonra tv-out için çalışmalara başladım işte ne olduysa orda oldu forumlardan,bugzilla vs aldığım bilgiler ışığında yazılanları denemeye başladım,ve
"screen0-1,monitor0-1" ve bir kaç satırı daha ayarladım sonra. restart ve grafik arayüz yok oldu başlamadı..yönetim konsolundan nano editörü ile xorg.conf'u eski haline getirdim açıldı vs...aticontrol çalışmadığı için ...yönetim konsolundan aticonfig ayarlarını denereken etc/x11 klasörü altında bir sürü xorg.conf dosyası oluştu şu anda bilgisayar 1600x1200 açılıyo ve ben sonra tekrar düzeltiyorum vede tv out yok..teşekkür ederim..
Saygılar

Looking for earth-friendly autos?
Browse Top Cars by "Green Rating" at Yahoo! Autos' Green Center.
http://autos.yahoo.com/green_center/