[Pardus-kullanicilari] pardus kurulduktan sonra açılmıyor mavi ekrandan sonra kararma

Eyüp Ersan eyupersan at gmail.com
28 Oca 2007 Paz 15:50:32 EET

Hasan Hamzaçebi wrote On 28-01-2007 15:30:

> Selam, asus a6vc notebook a pardus 2007 i kurdum, kurulumla ilgili
> herhangi bir hatam yok. özellikleri: pent. m 1,86 mhz, 512 mb ram
> ekran kartim nvidia geforce go 6200 . cntrl+alt f1, veya f2 ve
> benzerleri ile komut satirina dusemedim. sadece cntrl+alt+delete
> calisiyor. mesajlara epeyce baktim ve grup pardus üzerinde iken e ye
> basip bazi degisikler ile acilabilir diye algiladim ama degisiklikler
> nasil kayit edilecegini de cözemedim.  unutmadan ayni kurulan cd ile
> baska bir arkadasin  notebook una hp pavillon corduo 2 kurdum ve
> calisiyor.
> [...]
Sabit diskiniz, anladığım kadarı ile birden fazla bölüme (hd0,5) sahip
ve siz Pardus'u bu bölümlerden birine kurmuşsunuz..Grup dosyanızda
WindowsXP ile ilgili bölüm yokmu?
Pardus'un kurulumu bitince Grup önyükleyiciyi nereye kurdunuz? MBR' ye
mi pardus'un bulunduğu bölüme mi? Eğer öyleyse ve siz Dual Boot
istiyorsanız, Grup önyükleyiciyi
MBR bölümüne kurmanız gerekir..