pardus kurulduktan sonra açılmıyor mavi ekrandan sonra kararma

Hasan Hamzaçebi drhcebi at msn.com
28 Oca 2007 Paz 15:30:15 EET

Selam, asus a6vc notebook a pardus 2007 i kurdum, kurulumla ilgili herhangi
bir hatam yok. özellikleri: pent. m 1,86 mhz, 512 mb ram ekran kartim nvidia
geforce go 6200 . cntrl+alt f1, veya f2 ve benzerleri ile komut satirina
dusemedim. sadece cntrl+alt+delete calisiyor. mesajlara epeyce baktim ve
grup pardus üzerinde iken e ye basip bazi degisikler ile acilabilir diye
algiladim ama degisiklikler nasil kayit edilecegini de cözemedim.  unutmadan
ayni kurulan cd ile baska bir arkadasin  notebook una hp pavillon corduo 2
kurdum ve calisiyor.
cevabiniz için çok teşekkurler yinede komut satirina geçemedim ve baska
acilista olmadi. grub da e yapinca soyle bir goruntu oluyor;
root  (hd0,5)
kernel  (hd0,5) /boot /kernel-2.6.18.5-67 root=/dev/hda6
video=vesafb:nomtrr, pmipal, ywrap,1024x768-32 at 60 splash=silent,
fadein,theme:pardus console=tty2 mudur=language:tr quiet resume=/dev/hda7
initrd  (hd0,5) /boot/initramfs-2.6.18.5-67

bunlarda oynayarak açmaya çalistim ama olmadi. tabi listede yazilanlara
bakarak.yardimlariniz icin simdiden tesekkurler.

Dr. Hasan HAMZAÇEBi

Laugh, share and connect with Windows Live Messenger
http://clk.atdmt.com/MSN/go/msnnkwme0020000001msn/direct/01/?href=http://imagine-msn.com/messenger/launch80/default.aspx?locale=en-us&source=hmtagline