[Pardus-kullanicilari] Yazıcı Kurulumu Ve program Kurulumu

Deniz Kurt bluebobster at gmail.com
28 Oca 2007 Paz 13:11:15 EET

Mehmet Selim bey'in sorduğu soruyu ben de soracaktım Benimde Hp 1018 Yzıcım
var aynı şekilde ben de ppd uzantılı dosyayla kurdum ama nedense benge
gönderdiğimde yazmıyor not defterin de bi şeyler yazıyor ama anlamadım o
sorunu çözebilen varsa çok ikrama geçer... Bir de bana yardım eden .tar
uzantılı bi paket var onu kurun dedi ama ben parduse nasıl program
kurulacağını bilmiyorum daha önce .rpm ve benzeri tar uzantılı dosyalar
indirdim ama hiçbirini kuramadım not defterinde açıyor gibi çıkıyor rpm
dosyalarıda birlikte aç şeklinde geliyor bana program kurmayı gösterirseniz
sevinirim.

--
Deniz Kurt