[Pardus-kullanicilari] Virtualbox ve ses

Talha Yalta talhayalta at gmail.com
28 Oca 2007 Paz 03:32:53 EET

> Evet Pardus Çekirdeğinde OSS sürücü desteği yok - çağdaş tüm dağıtımlarda
> olduğu gibi. Çünkü çekirdek içindeki OSS alt sistemi uzun zamandır
> geliştirilmiyor ve çekirdek içinde parça parça çıkarılıyor, yakın bir
> gelecekte Linux çekirdeğinde herhangi bir OSS sürücüsü kalmayacak.

Aydinlatici bilgileriniz icin tesekkur ederim. Bende Pardus'ta genel
olarak ses var ve cok da memnunum. Sadece VirtualBox'da ses alamamis
olup bir de programin ses bolumunde OSS surucusunu gorunce belki de
OSS desteklenmiyordur diye dusunmustum ama demek ki yanilmisim.
Zaten ben cogu kisinin yaptigi gibi VirtualBox'da Windows XP degil,
Windows98 yuklemeye calismistim. Belki de uyumsuzluk bundan
kaynaklanmistir cunku Win98'i VirtualBox'a kurarken baska problemler
de yasadim. Daha sonra tekrar denemeyi dusunuyorum. Bu arada
VirtualBox'da Win95 veya Win98 kurmayi deneyen baska arkadaslar var
mi? Hic sorun yasadiniz mi?
Iyi calismalar
ATY