[Pardus-kullanicilari] Lyx kullanýmý

Bülent ÞENER bulent.sener at gmail.com
28 Oca 2007 Paz 00:23:40 EET

Merhaba,
Yanıtınız için teşekkürler. Latex öğrenmek istiyorum. Bunun için şu an
zamanım uygun değil ama en kısa zamanda başlamayı planlıyorum. LyXi tercih
etmemdeki en önemli etken (tez yazanlar bilir) sık sık başlıklarda,
içindekilerde, tablolarda vb değişiklik yapacak olmam. LyX ile yeni duruma
çok kolay uyum sağlanırken diğerlerinde (Openoffice-MS Office gibi)
biçimlendirme ayarları oldukça zaman alıyor. Sayfalar kayıyor, başlık
numaraları sorun çıkarıyor....
LyX ayarlarından bir kısmını buldum. Sayfa kağıt boyu, kenar boşlukları vb..
Ben LyX'in bazı ayarlarını değiştirmek istiyorum tüm ön tanımlı ayarlarını
değil. Bölüm başlığından sonra şu kadar satır boşluk bırak diye bir ayarı
var ki bölüm başlığından sonra o kadar satır boşluk bırakıyor. İşte bu
ayarın nereden yapıldığını öğrenmek istiyorum.

27.01.2007 tarihinde Talha Yalta <talhayalta at gmail.com> yazmış:

> LyX'in mantigi word openoffice gibi programlardan farklidir. LyX'in
> amaci bilinen ve kabul edilen standartlari kullanarak harika gorunen,
> okumasi kolay, gozu yormayan dokumanlar hazirlamaktir. Siz sadece
> icerikle ilgilenirsiniz, gerisini LyX'e birakirsiniz. Orada 3 satir
> bosluk olacak diyorsa LyX'in bir bildigi vardir :-)

---
Bülent ŞENER