[Pardus-kullanicilari] Hp 1018 Lazerjet driver

Deniz Kurt bluebobster at gmail.com
27 Oca 2007 Cmt 13:42:43 EET

Selamlar,
Ben HP 1018 LAZERJET driveri bulamadığımı bu forma yazdım ama bana
ulaştırılan linkler arasındaki sitelerde nerdeyse bütün modeller var ama bu
model yok aslında olmamasına şaşırdım çünkü gittiğim okullada ve evlerde bu
marka yazıcıyı kullnan var. Kendei okulumda (Lise) bilgisayar odasına Pardus
Kurmak ve Herkezi parduscü yapmak istiyorum ama donanım yüzünden izin
alamadım bu konuyu halledersek çok iyi olacak. Artı olarak formun birinde
bir paket buldum ve 300 adet hp ürünü varmış *.run uzantılı bu dosyayı
kuramadım windows ta not defterinde açıyormuş gibi oluyor. Nero da indirdim
linux için buda dabirlikte aç geliyor ve ne seçeceğimi bilmiyorum. Kısaca
program kuramıyorum nede olsa ben de yeni bir "PARDUS" çüyüm bana yardımcı
olursanız çok sevinirim.

mail: bluebobster at gmail.com
msn: bluebobster at gmail.com
--