[Pardus-kullanicilari] pardus kullanıcıları

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
27 Oca 2007 Cmt 09:29:20 EET

Kullanıcıları server üzerinden net tahmin etmek mümkün değil gibi gözüküyor
bence.üç arkadaşımın bilgisayarına Pardus kurdum iki arkadaşımın İnternet
bağlantısı yok diğer limitli adsl kullanan arkadaş güncellemelerini hala
yapmadı sorduğum zaman limitim dolmak üzere Pardus bu haliyle hiç problem
çıkarmıyor bana güncellemeler biraz daha biriksin hepsini birden yaparım bir
seferde hepsi biter,yanıtını alıyorum. Gece Pentium 2 sahibi arkadaşla
mailleşerek sorduğum nasıl Pardus a yanıtı.Hiç bir şikayetim yok performansı
iyi sayılır bu bilgisayarın kombinasyonuna göre.Win98 i sildim onun yerine
Pardus kurdum eskisinden daha hızlı şu an maili eski makineden
yazıyorum.Hafta sonu makineyi alıp İnternet Cafe ye gidip güncelleme ve
sözünü ettiğin 80 oyunu yükleyeceğim  en küçük kardeşim istediği gibi
kurcalasın ve oynasın tabi bu arada da benim kotam dolmamış
olur.CevabıKullanıcı sayısı artan Pardus için net rakkam çıkarmak
olası
değil.Kolay gelsin iyi hafta sonları.

26.01.2007 tarihinde drcivan <drcivanim72 at gmail.com> yazmış: