[Pardus-kullanicilari] Drive Kurulumu

Deniz Kurt bluebobster at gmail.com
26 Oca 2007 Cum 17:52:20 EET

 İyi çalışmalar . Ben 17 yaşında bir öğrenciyim pardusun 2007 modelini
kurdum çok memnunun fakat bana göre yeni işletim sistemi olduğu için bazı
sorunlarım oldu.
1) Hp 1018 lazerjet yazıcımı listede bulamadım ve tanıtamadım.
2) La Conte marka Tv+Radio kartım var bunuda tv ye ayarlayamadım.
  Bana bu konularda yardımcı olursanız çok sevinirim. Mecburen Pardus
işletim sisteminin yanında Windows ailesini de kullanıyorum ama bu
sorumlarım çözülürse Microsoft Ürünlerini tamemen kaldıracam ve sadece
Pardus-Linux kullanacam. Gerçekten Pardusçüler iyi iş çıkarmışlar başarılar
dilerim.

Mail: bluebobster at gmail.com
Msn: bluebobster at gmail.com
--